Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781647829933, Σειρά βιβλίου: HBR Emotional Intelligence Series, Αριθμός Σελίδων: 176
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781647826017, Σειρά βιβλίου: HBR Insights Series, Αριθμός Σελίδων: 176
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781647825843, Σειρά βιβλίου: HBR's 10 Must Reads, Αριθμός Σελίδων: 176
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781647825782, Σειρά βιβλίου: HBR's 10 Must Reads, Αριθμός Σελίδων: 208
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781647825218, Σειρά βιβλίου: HBR's 10 Must Reads, Αριθμός Σελίδων: 192
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781647824495, Σειρά βιβλίου: HBR Insights Series, Αριθμός Σελίδων: 176
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Συγγραφέας: Harvard Business Review , Εκδότης: Harvard Business School Publishing, ISBN: 9781625275332, Σειρά βιβλίου: HBR Guide
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781633693197, Σειρά βιβλίου: HBR Emotional Intelligence Series, Αριθμός Σελίδων: 144
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Συγγραφέας: Harvard Business Review , Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781633693210, Σειρά βιβλίου: HBR Emotional Intelligence Series
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Συγγραφέας: Review Harvard Business, Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781422187111, Σειρά βιβλίου: HBR Guide
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Συγγραφέας: Harvard Business Review , Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781422187609, Σειρά βιβλίου: HBR Guide
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781647825034, Σειρά βιβλίου: HBR Emotional Intelligence Series, Αριθμός Σελίδων: 176
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.
Συγγραφέας: Harvard Business Review , Εκδότης: Harvard Business Review Press, ISBN: 9781422187296, Σειρά βιβλίου: HBR Guide
Η προτεινόμενη λιανική τιμή (Π.Λ.Τ.) είναι η τιμή καταλόγου, η οποία προτείνεται από τον κατασκευαστή ως η συνιστώμενη, μη δεσμευτική τιμή μεταπώλησης από τους λιανοπωλητές προς τους τελικούς πελάτες.